هشت سال 20 بیمارستان چهار ماه 39 بیمارستان !!!
به گزارش خبرنگار نامه، دولت نهم و دهم به جای مقاومسازی بیمارستانها
موضوع نوسازی و احداث بیمارستانهای جدید را در دستور کار خود قرار داد اما
در طول بیش از 7 سال از عمر دولت تنها 20 بیمارستان تحویل دادهاست. در
حالی که گفته شده تا پایان عمر دولت دهم (کمتر از پنجماه تا زمان
انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده) قرار است 39 بیمارستان دیگر تحویل داده
شود.(منبع)
توضیح: زمانی در خیابان دکتر بهشتی (یادبود) بروجرد تابلوی احداث بیمارستان 500 تختخوابی رسالت نصب شده بود. آن تابلو خاطره شد و رفت و زمین لرزه دو بیمارستان تاریخی بروجرد را هم خراب کرد و حالا یک شهر است و دو بیمارستان فرسوده. همین حکایت برای سینماهای بروجرد هم وجود دارد و به صورت مشابهی برای صنعت بروجرد هم چنین وضعیتی دیده می شود. انصافا باید به خرم آبادی ها تبریک گفت چون ار 20 بیمارستان ساخته شده در هشت سال گذشته چهار پنج تای آن در خرم آباد بوده است.
+ نوشته شده در جمعه ششم بهمن ۱۳۹۱ ساعت 8:54 توسط سامان
|